duminică, 4 aprilie 2010

Hristos a inviat!!!


O, iarta-mi, Te rog, Doamne, atatea rugaciuni


Prin care-Ti cer doar paine si paza si minuni,

Caci am facut adesea din Tine robul meu -

Nu eu s-ascult de Tine, ci Tu de ce spun eu...

In loc sa vreau eu, Doamne, sa fie voia Ta,

Iti cer, Iti cer intr-una sa faci Tu voia mea!

Iti cer s-alungi necazul, sa-mi dai un loc in Rai

Si sa-mi slujesti in toate: sa-mi dai! sa-mi dai! sa-mi dai!

Gandindu-ma ca daca iti cant si te slavesc

Am drept sa-ti cer intr-una sa-mi faci tot ce-mi doresc.

O, iarta-mi felul acesta nebun de-a ma ruga

Si-nvata-ma ca altfel sa stau in fata Ta!

Nu tot cerandu-ti Tie, sa fii Tu robul meu,

Ci Tu cerandu-mi mie, iar robul SA FIU EU!

Sa inteleg ca felul cel bun de a ma ruga

E sa-mi doresc in toate, sa fie Voia Ta!

Sa-ngenunchez in cantec, in ruga si suspine

Si cand vei fi in toate, sa ma primesti la Tine...

Alunga de la mine trufia si-ntristarea,

Sa-Ti inteleg indemnul, sa-Ti talmacesc chemarea...

Si mana Ta, de-a pururi, sa tina mana mea...

Ajuta-ma Tu Doamne, sa fac doar Voia Ta!



Asculta mai multe audio Muzica


HRISTOS A INVIAT!

Un comentariu:

  1. Doamne,n-am citit niciodata ceva mai frumos!Imi dau seama acum cat suntem de marunti in fata lui Dumnezeu.Noi cerem si el ne da.Ne straduim prin ceea ce ne dorim sa-L convingem ca tot ce cerem este spre binele nostru.Si din nefericire nu e asa.Acum imi dau seama de ceva ce mi s-a intamplat acum peste 10 ani.Am dat 4 ani la rand la facultatea de drept,dorindu-mi sa intru,pentru ca acolo erau toti prietenii mei.Am plans,m-am certat cu D-zeu ani in sir si nu am inteles de ce nu mi-a dat ce-i ceream.O verisoara,in tot acest timp, imi zicea mereu sa merg cu ea la Economia Turismului.Incepusem sa ma si feresc de ea.Nu o mai suportam.Ma scotea din sarite si rabdarea ei de a-mi spune mereu acelasi lucru.De fapt,era ingerul lui D-zeu,prin care El imi arata calea.Apoi am intrat la drept, am terminat facultatea si nu am putut intra nici macar in Barou.Pentru asta trebuia sa dau spaga. Intre timp m-am angajat in turism, a inceput sa-mi placa ceea ce faceam,am facut o alta facultate,pe turism si marketing.Astazi sunt turoperator si vad toata lumea.Am trait clipe unice pe care nu le pot compara cu nici o vrajeala dintr-un tribunal.Abia acum cititnd versurile tale mi-am dat seama de cat de nebuna am putut fi si cat rau mi-a facut staruinta in ceva ce nu era pentru mine.Am pierdut atatia ani frumosi.Multumesc Florin! Ai o voce minunata!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza! Spune-o aici: