sâmbătă, 16 octombrie 2010

Rapsodii de toamna

Nu e de mult toamna... doar de o clipire si ceva. Mi-amintesc de toamnele copilariei mele si, fara sa-nteleg de ce, toamna nu mai e la fel. Vine, pleaca, se scutura de celelate anotimpuri, de parca s-ar fi saturat de ele, de verde, de flori, de nisipuri calde, de ceruri pline de lumina...   
Privita astfel, toamna ar trebui sa fie tare sumbra... Dar nu e! E... chiar chic, daca vrea! Iar "toamna mea" stie ca o iubesc. Am vrut chiar, sa-i scriu cateva randuri, dar nu mi-am gasit timpul cuvintelor de taina. In schimb, daca as privi-o in ochi cu sinceritatea sufletului meu, ar sti ca o iubesc imens. Doar e... "toamna mea", nu? Si, daca stau bine sa ma gandesc, as putea sa-i scriu cateva cuvinte. E drept! Nu-s extrem de actuale. Le-am scris cu ceva timp in urma, ca un raspuns la un CANTEC superb de toamna:
FIE CA TOAMNA SA-TI MANGAIE ORICE RAMASITA DE DURERE, SA-TI SADEASCA SOARE ETERN IN SUFLET, SA-TI ADUCA SUPREMA IUBIRE IN BRATE SI SA-TI IMPLINEASCA FIINTA!!! STIII???? IN ZIUA IN CARE AM SA REUSESC MAI MULT DECAT TOAMNA, VOI FI SI EU FERICIT! VOM FI "NOI" SI NE VOM URA SINGURI "LA MULTI ANI!".... (10/10/09 - 21:16)
SEPTEMBRIE... luni! (vorba lui Brenciu)
Invitati in emisiunea "Ne vedem la 5", moderata de Dorina Roman, imagini din emisiune veti vedea de indata ce am timp sa ma ocup de ele, pana atunci, cateva fotografii de la Brasov:
 Si tot in septembrie, pustiul meu a intrat in posesia cartii de identitate, descoperita intr-o bucatica de tort alaturi de un telefon mobil.


OCTOMBRIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
Acasa la Cher, pardon! Acasa la Gabi, un prieten de peste 10 ani, adica la Braila!
 
TV Braila, pregatiri pentru filmare

                                
                    Din timpul emisiunii...

Cu Valentina... nu, nu e Valentinuta mea, este moderatoarea emisiunii de la Tv Braila si... e tot frumoasa!!!!

Toti de-odata, pentru o singura fotografie... Multumesc tuturor celor implicati in realizarea emisiunii! Multumesc Tv Braila!

        Ramai cu bine, Braila!
 Bine te-am gasit... Galati!
Si ce ciorba de peste am mancat aici!... Adica la restaurantul Pescarul.... nici nu va pot spune...
Dar, va pot arata... Restul, depinde de voi, daca incercati.
11 octombrie, Valentinuta's birthday, la Piatra Neamnt, Caile Bicazului, Lacul Rosu, Pasul Tihuta, unde am si poposit, adica, am dormit cu Dracula-n "bloc". Partea proasta, a fost ca Dracula era dus cu sorcova si... nu ne-am intalnit, nici macar dimineata la cafea... 






The End!

3 comentarii:

  1. foarte frumoase pozele Valentina...esti un om fericit, imi place ca poti vizita si calatorii in Romania, avem atatea locuri frumoase de vizitat...Romania e superba...

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Primavara !
    Aseara l-am descoperit pe Florin Muresan. Intamplator. L-am zarit in lista de facebook a lui Ovidiu si spre rusinea mea ( justificata jenant denebunia cotidianului ) nu stiam cine este.
    Din cauza emisiunilor de scandal care impanzesc ecranul la orice ora din zi si din noapte , uit ca mai sunt si alte moduri de relaxare , ca "Duminica in familie" , de pilda.
    Si probabil ca telecomanda mea maltratata din cauza momentelor penibile de pe micul ecran sau din cauza reclamelor publicitare obsedante , a uitat sa zaboveasca in cautarea linistii, a bunei dispozitii si a energiei creative.
    Florin Muresan. Recunosc: prima tendinta a fost sa-i studiez chipul. Ma abtin sa comentez impresia din respect pentru jumatatea sa, pe care o felicit pentru alegere.
    Apoi am intrat pe Google, sa aflu daca e chiar fratele lui Ovidiu. Nici gand ca voi descoperi ceea ce m-a frapat in mod atat de placut. Si sunt ceva ceasuri de cand , intrerupta de alte preocupari, il ascult.
    Felicitari din tot sufletul pentru munca depusa , felicitari pentru calitatea produsului finit, felicitari pentru respectul si admiratia ce i-o poarta fratelui sau, felicitari pentru sinceritatea cu care se dezvaluie in fata noastra.
    Un barbat puternic, o emblema a masculinitatii cu un sarm evident si o voce si o amprenta vocala puternica nu ezita sa ne impartaseasca trairile lui cele mai intime. O astfel de atitudine care nu poate fi decat apreciata si admirata de noi, femeile, si e clar ca gena romantica le tradeaza legatura celor 2 frati.
    Si uite-asa am primit in aceasta primavara un martisor deosebit. Sunt mai bogata cu o noua cunostinta ce in mod sigur nu-mi va trada asteptarile - modeste de altfel.
    Fotografiile sunt splendide. ne introduc in lumea lui Florin Muresan asa cum este ea : plina de bucurii si preocupari, dezvaluie un spirit ce se incarca din lucruri pamantesti , ce face din momente simple de viata adevarate pagini de album de familie.
    Zambetul lui si a celor din preajma poate fi imaginea unei agentii de turism. Stie cum sa se bucure de fiecare clipa la fel ca si cei care au vazut candva moartea. Daca nu m-as fi identificat cu el , nu as fi simtit toate astea. Dar Dumnezeu il incearca pe om cu tot felul de experiente ce la momentul respectiv il apropie de Infern, pentru a putea mai apoi sa vada si sa guste deplin din bucuria Edenului.
    Am recunoscut intr-una din fotografii o locatie in care ne oprim atunci cand mergem la Ceahlau, la parintii mei. Sotului meu i-a placut mereu cum se vede muntele Ceahlau din acel punct, unde o peninsula creeaza o imagine foarte plastica a lacului Izvorul Muntelui. Ma bucur ca va place Neamtul si as fi incantat sa ne intalnim ( cand veti fi in trecere prin zona ) la un 'pahar de vorba' intr-o pensiune din zona. Va astept cu mare drag si va multumesc ca mi-ati aratat ca inca exista iubire, speranta, frumos .
    Salutari Valentinei si precizez ca invitatia e pentru toti cei dragi, evident !

    Izabela Ghiorghiasa - Piatra Neamt

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua! Acum cateva minute ma uitam pe site-ul dv si imi face placere sa va cunosc pe derost tooate piesele dv-tra
    Cu stima,Razvan

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza! Spune-o aici: